Asistence

Nepřetržitá pomoc na Vašich cestách

Na cestách se může přihodit spousta nečekaných událostí. Co dělat pokud vaše vozidlo zůstane po nehodě nebo v důsledku poruchy nepojízdné? Pokud máte autopojištění od Allianz, nejste na to sami. Naši operátoři jsou připraveni Vám pomoct 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Základní asistenční služby jsou automatickou součástí všech čtyř balíčků autopojištění. V balíčcích PLUS, EXTRA a MAX je zahrnuta rozšířená asistence.


Základní asistence

Základní asistence je automatickou součástí všech čtyř balíčků autopojištění. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle + 420 241 170 000. Pomohou Vám zařídit odtah vozidla, najít vhodný servis pro opravu, nebo poradí jak postupovat v případě havárie.

V čem Vám pomůže základní asistence?

  • Informace a rady jak postupovat (např. po nehodě)
  • Odtah do servisu při poruše vozidla
  • Pomoc s vyplněním Záznamu o dopravní nehodě
  • Oprava při poruše do 1 hodiny na místě
  • Vyhledání a zprostředkování dodavatelů služeb (např. opravny)
  • Odvoz posádky v případě záměny paliva

Přehled základní asistence

zakl_asistence Allianz Rýmařov


Rozšířená asistence

Užijte si svou jízdu bez starostí. Pokud jezdíte často a chcete mít možnost si například půjčit náhradní vozidlo, doporučujeme si vybrat balíček autopojištění obsahující rozšířené asistenční služby. Rozšířená asistence je součástí balíčků PLUS, EXTRA a MAX. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle +420 241 170 000.

V čem Vám pomůže rozšířená asistence?

  • Pokud se auto porouchá, nebo ho dokonce ukradnou, půjčíme Vám náhradní vozidlo.
  • V případě potřeby zajistíme ubytování a přepravu posádky.
  • Pomůžeme v případě ztráty nebo zabouchnutí klíčů od vozu

rozsirena_asistence Allianz Rýmařov


Právní poradenství

Chceme abyste se cítili při svých cestách v bezpečí. Ne každý se vyzná v odborných právnických termínech, kterých se v případě problému s vozidlem vyskytne hned několik. Právní poradenství proto poskytujeme automaticky všem klientům při sjednání jakéhokoli autopojištění od Allianz.

Co je součástí právního poradenství?

  • Rady od odborníků na danou problematiku
  • Informace o právních předpisech a postupech v oblasti provozu silničních vozidel
  • Zajištění kontaktů na advokáty, soudy, matriky, notáře, policii, velvyslanectví aj.
  • Překlady a tlumočení